понеділок, 10 червня 2013 р.

Луценко переконаний, що його помилували з метою послабити опозицію


Екс-глава МВС Юрій Луценко пов’язує своє помилування з бажанням влади послабити опозицію напередодні президентських виборів 2015 року.
“Збільшення кількості опозиційних лідерів і партій напередодні виборів переросте не в якість – у безсилля. Множити це безсилля я не маю наміру. Я не сумніваюся, що рішення про моє помилування приймалося також із розрахунку на те, що я ліктями візьмусь розштовхувати нинішніх опозиціонерів”, – заявив Луценко в інтерв’ю виданню LB.ua у понеділок.
“Саме тому в першу ж секунду, як вийшов із в’язниці, сказав: не маю наміру створювати ні партії, ні руху”, – підкреслив екс-міністр.
Говорячи про уроки Помаранчевої революції, Луценко визнав, що “я, як і всі члени помаранчевої команди, звичайно винен у помилках”.
“Не раз я відкрито це визнавав і приносив вибачення виборцям. Чи означає він необхідність відходу з політики мене та інших, хто не здався і не змирився з системою госбандітізма? Буддистська мудрість говорить: “сім разів упав, сім разів піднявся і в цьому придбав силу”. Мені здається, що зараз затребуваний сплав досвіду перемог і поразок помаранчевих і якісно нових знань молодого покоління 30 плюс… Я сам прийшов із політики, але впевнений, що сьогодні головна сила до змін – не у партіях, а в громадянському суспільстві. Як змусити політиків рахуватися з цією силою, як об’єднати їхні зусилля – у мене є відповідь…”, – додав він.
Як повідомлялося, 5 квітня стало відомо, що омбудсмен Валерія Лутковська звернулася до президента України Віктора Януковича з проханням про помилування Луценка. Омбудсмен послалася на стан здоров’я Луценка і на те, що екс-міністр відбув більшу частину покарання. 7 квітня Янукович підписав указ про помилування і в той же день екс-міністр покинув колонію.

Немає коментарів:

Дописати коментар