Через тиждень після початку рейсів корейських електричок потяг Hyundai не зміг вирушити з Харкова.
Сьогодні, 2 червня, через технічні неполадки замість електропоїзда "Український експрес" виробництва HYUNDAI ROTEM в рейс за маршрутом Харків-Київ відправився підмінний склад Південної залізниці.
Незважаючи на форс-мажорні обставини, залізничники відреагували оперативно і чітко: сформований з електровоза ЧС-7 і нових вагонів виробництва Крюківського вагонобудівного заводу поїзд № 161 відправився з Харкова згідно графіку, о 6-50.
Пасажирам принесені вибачення за доставлені незручності під час перевезення. Уже на шляху прямування поїзна бригада, стюарди через засоби гучномовного зв'язку передали всі необхідні роз'яснення по порядку повернення різниці вартості проїзду. Аналогічні оголошення для пасажирів прозвучали і на Центральному київському вокзалі. Пасажири доставлені до Києва підмінним складом з невеликим запізненням через необхідність зміни локомотива.
Для зручності пасажирів і щоб уникнути черг по прибуттю рейсу № 161 з Харкова всі 52 каси Центрального залізничного вокзалу Київа відкриті на перерахунок і повернення коштів пасажирам.
Корейська сторона компанії виробника, яка забезпечує гарантійне обслуговування електропоїздів, та Державна адміністрація залізничного транспорту України приносить свої вибачення пасажирам та повідомляє, що для перерахунку вартості квитка і повернення різниці вартості проїзду пасажири цього рейсу можуть звернутися по станції Харків, Полтава, Київ.
Уже сьогодні, о 18:15, з Києва до Харкова в рейс відправиться "Український експрес" виробництва Hyundai Rotem.
Немає коментарів:
Дописати коментар