неділя, 13 січня 2013 р.

Харківського правозахистника підозрюють у вбивстві судді Трофімова?

Наш друг і партнер - правозахистник Стас Тимошенко зробив з цього приводу заяву :

 Я, Тимошенко Станіслав Анатолійович, -Голова Правозахисної групи "Україна-Українська Діаспора" був запрошений вчора на 9.00 ранку до міського управління міліції в якості свідка по справі пікету фудбольних фонатів біля Обласного управління міліції.

 Як я розумів. Під час допиту та коли мені показали цю постанову Харківської Обл прокуратури у якій йшлося про те,що я начебто міг бути , чи перебувати на місці , а саме там де були по нелюдськи вбиті родина судді міста Харкова і міг залишити свої відбитки пальців, я повідомив про те ,що я особисто ніколи не знав ані цього суддю ,ані його родину.

 Я, як правозахисник чув про цю новину з інтернету та інших ЗМІ. Після чого я особисто попросив слідчого зробити і надати мені ксерокопію цієї постанови. Ви її бачите!

 Перед тим як я прийшов до слідчого я, як правозахисник на підставі різних коментарів зі ЗМІ стосовно цього злочину висловив свою окрему думку народному депутату ВР Генадію Москалю. Але це ж не є підставою щоб мене так допитувати чи підозрювати. 

До речі для деяких представників Харківської влади та представників правоохоронних органів та прокуратури на всяк випадок повідомляю наступне: спиртними напоями не зловживаю, наркотичні засоби не приймаю, зброєю не володію, психічний та емоційний стан здоровий, машиною не володію. 

Моя особиста порада: представникам правоохороних органів та прокуратури не займатися клоунадою, та не шукати цапів відбувайлів. А шукати справжніх і реальних злочинців та замовників цього нелюдського злочину. І досить займатися політичними переслідуваннями чи шукати цапів відбувайлів та спекулювати людським горем! Честь та гідність у світі буде завжди захищена! 

Голова Правозахисної групи "Україна-Українська Діаспора" Станіслав Тимошенко.

3 коментарі:

  1. Андрей Бородавка: .... прочитал и могу разочаровать правозащитника Стаса - никакого особого внимания УВД ему не уделяло. В рамках этого УД было допрошено около 15 тысяч особ, в том числе многие высокопоставленные, депутаты, чиновники и прочая. К примеру, были допрошены ВСЕ владельцы зарегистрированного огнестрельного оружия, был совершен поквартирный обход целого квартала вокруг дома трагически погибшей семьи. Отрабатывались целые категории граждан....Об этом я писал еще в первые дни на стене журналистки ИНТЕРА Светланы Шекеры. Так что эта ЗАЯВА выглядит как неуместный пиар, но может конечно Стас просто не знает о размахе следственной работы... и у Стаса что называется глаза велики

    ВідповістиВидалити
  2. Тобто 15 тисяч осіб вимушені були надати свої відбитки пальців?

    ВідповістиВидалити
  3. Приносимо вибачення за попередні помилки в тексті. Скопіювали заяву, якою вона була - емоційною...Не встигли одразу виправити.

    ВідповістиВидалити